Mä oon kuunnellu koko viikon seuraavia artisteja/bändejä:

*High and Mighty color -> Hot Limit, Dive Into Yourself, Gou on Progressive, GooVER, San

*Yui -> I Loved Yesterday, Can't buy my love, From me to you,

*UVERworld -> Proglution, Timless

*Ikimono Gakari -> Sakura Saku Machi Monogatari, Life

*D'espairsRay -> Born, Terrors, Coll:Set

*Story of the year -> Page Avenue, Black Swan

Mutta mitä mä vielä halusin olis An Cafeeta, Girugameshia, Orange Rangea, Aqua Timezia ja Asian Kung Fu Generationia... Mut kuunnelkaa nuata vaik youtubesta jos ei muualta löydy. BTW D'eapairsRay julkasee uuden levyn 11. maaliskuuta...mä haluun sen levyn!!!! :D Jos on ehdottaa mulle muita hyviä japanilaisia bändeja (btw kaikki muut on japanilaisia paitsi Story of the year) niin otan ne ilomielin vastaan! :D