Ekat kokeet oli Kuopion lähellä.

Herättiin kahen aikaan aamulla ja lähettiin kolmelta. Oltiin siellä n. puoli kaheksalta. Mun piti oottaa siel päärakennukses niinku muidenki ja mä sanon ku mun sydän hakkas! Siellä oli kyl aika paljo persoonallista porukkaa may I say... Ne jako meijät kaikki kolmeen ryhmään ja mä olin siin viimises...tietenki... eka ryhmä jäi siihen päärakennukseen, toinen ryhmä meni B-rakennukseen ja me jouduttiin C-rakennukseen. Siin luokas minne me mentiin oli paripöydät. Meille jaettiin kolme A3:sta ja paperi jossa oli 3 piirtotehtävää. Tehtävien lisäksi piti käydä haastattelus joka oli mul 10.30. Mä kiipesi jonki mooseen ullakko huaneeseen, jossa ne sit kyseli harrastuksist, koulusta ja sit piti kertoo viel ittestä. Sit ku oli saanu kaiken tehtyy sai lähtee. Ihan tiedoks olin valmis joskus puoli yhdelt.

Et sellaasta. Tiistaina mennään Ikaalisiin... OMG : )